Hoe krijgt een Klussenier zijn agenda gevuld?

Een van de belangrijkste vragen die bij een zelfstandig ondernemer leeft is: "Hoe krijg ik mijn agenda gevuld met voldoende werk opdrachten met goede marges en belangrijker, hoe houd ik dit zo, ook in minder goede tijden?".

Landelijke naamsbekendheid

Een Klussenier maakt voor het vullen van zijn agenda met opdrachten gebruik van het landelijk bekende A-merk De Klussenier. Het merk De Klussenier is jaren actief in de particuliere markt van renovatie, verbouwen en onderhoud. Het heeft in deze jaren een grote naamsbekendheid opgebouwd, ruim 70% van de Nederlandse consumenten kent het merk. De grote bekendheid zorgt voor een constante stroom van opdrachten, in goede tijden en in minder goede tijden.

Overtuigen

Bij het verzamelen van opdrachten blijft het voor een Klussenier niet. Want meestal dienen klanten aanvragen in bij meerdere renovatiebedrijven. Het is zaak dat een Klussenier in een persoonlijk gesprek en met de offerte de klant te overtuigen. Tijdens het gesprek met de klant komt een Klussenier goed beslagen ten ijs, want door middel van training en coaching wordt veel aandacht besteed aan dit soort gesprekken. Ook de offertes van de Klussenier zijn volgens een professionele methode opgebouwd in een systeem waarmee Klusseniers eenvoudig kunnen calculeren en offreren.

De combinatie van de vele aanvragen die gegenereerd worden samen met het gesprek bij de klant en de offerte is een goed recept voor Klusseniers om veel opdrachten met goede marges binnen te halen. Doordat Klusseniers dit alles inzetten voor hun renovatiebedrijf hebben ze altijd een goed gevulde agenda met mooie opdrachten.

Neem contact met ons op en ontvang gratis een brochure

Start uw eigen renovatiebedrijf als Klussenier en ga zorgeloos en onafhankelijk ondernemen.
 





Mijn huidige situatie:


  

 
Loading...

Wil je ons volgen?             

Lees onze nieuwsbrief:     
Klussenier logo witte letters

Contact

Het KlusHuis België b.v.b.a.
Bredabaan 859
2930 Brasschaat